Shopping i Paris!

Tillbaka på hotellrummet... helt slut i fötter, huvud å plånbok... ;)
Vi har haft en superdag! Lägger upp lite bilder på hur vår dag sett ut... titta å njut! (eller va avis... hihi)


Sushi var lunchen idag... första gången jag å Daniel åt de... MYCKET gott!


Skulle ha fotat innan vi började äta kanske... hehe


Daniel har köpt en supersnygg jacka!


Å jag har åxå köpt en snygg jacka! =) 


Guess... billigt och bra... hmm..


men visst var den fin!? =)


Kvällsmat på hotellrummet, mysigt!


Baguetter såklart...


mysbyxor på, äntligen! =)

köpte fler saker idag, men orkar inte lägga upp fler bilder... kanske imorn, nu ska jag njuta av vin, vindruvor baguette och ost...


kram på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jättesnygg jacka! Uh va mysigt ni har det å jag måste bara säga, gött å se er...väldigt lääääängesen nu :( kramis

2010-03-01 @ 23:20:00
URL: http://Krissil.se
Postat av: Zandra

Uhh vilka fina jackor! Nu längtar vi till våren! :) Sitter och väntar på att jag Yvonne ska åka till hästarna nu :) Vi drog ur kontakten till elementet. Självklart fick Zandra för sig att det skulle börja brinna med alla hästar inne så vi vågade inte ha på det. Haha. Jag och mina fantasier. Det är inte så kallt ute, men vi sätter på det nu under dagen när det inte är några hästar där :) Puss!!

2010-03-02 @ 07:14:31
URL: http://zandrasblogg.wordpress.com
Postat av: nänna

Ja men visst va de längesen! Vi får ta å ändra på de tycker ja... =) Nu blir de frulle här...



Zandra... vo go du e! =) Ja, nu vill ja ha vår! Här e de 10 plus å strålande sol idag... yippie! =)



puss

2010-03-02 @ 08:55:27
Postat av: Yvonne

2010-03-02 @ 10:56:21
Postat av: Yvonne

vilka fina jackor, hoppas ni får det kul på Disneyland! Nu skall jag ut och åka skidor.

Puss och Kram mamma

2010-03-02 @ 10:59:01
Postat av: Anna&Trion

Men aaaaww vad härligt ni har haft det! =) O supersnygga jackor! =) Bjuder in mig på en kaffe o kommer o snackar skit nån dag jag gumsan!



puss&kraaaam

2010-03-06 @ 19:57:55
URL: http://ludde.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0