Semester!

första dagen på den efterlängtade semestern... semestern som gjort att man orkat den stressiga vardagen, semestern som gjort att man orkat pallrat sej till gymmet ett par gånger extra och valt att ta ett äpple till efterrätt istället för en smarrig glass, ja fy fasen va gött å va här!

Ett helt otroligt fint hotell och bästa sällskapet, paradiset deluxe! =)

En liten nackdel bara i allt de sköna... låg å läste en alldeles för skön bok idag... en sådan bok att man glömmer tid och rum... så baksidan av mina lår har nu en helt annan nyans än va de hade när jag kom hit... tjurfäktaren hade kunnat använda mina lår som sin röda käp nu kan jag lova! Så nu fick det bli en paus från solen och lite Aloevera på låren... hoppas de hjälper!

Tänkte bjuda på några bilder, så ni får se va fint vi har det!


vårt badrum


Detta stog på vårt vardagsrumsbord, lyxigt!


Mycket nära till våra grannar, bara att hoppa över =) Å kolla in vår utsikt!!


Nöjd Dani =)


påväg ner till poolen


ja å z står å bara njuuuter... =)



nä ni... nu ska jag ta en dusch!


Ha de fint! De har vi... ;)

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vad fint Ni har!



Härligt, ha det gött.

Kram

2010-06-10 @ 20:20:52
Postat av: Malin

Ååh, vad fint! Vilket läge med havet alldeles bredvid. Och badrummet!! SÅÅ fint!

Härligt för er, passa på att njuta.

Kram

2010-06-10 @ 21:00:13
Postat av: Anna

JISSES va fint ni bor!! Herre guuuuud, värsta lyxhotellet ju!! NJUT FÖR FAAAAAN hörrni!! =)



PUSS på er allihopa!

2010-06-10 @ 22:00:58
URL: http://rocktassar.se
Postat av: Anna

ÅH va gött för er! Detta förtjänar ni :) Pussen

2010-06-11 @ 10:35:51
URL: http://krissil.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0