En riktigt lugn dag...

Idag blir de inte många knop... lite molningt här, vilket inte gör ett enda dugg faktist... eftersom mina lår ser ut som dom gör... *ajajaj* så typiskt, ville verkligen inte bränna mej, men måste ha missat att smörja in mig ordentligt på baksidan låren å baken... var på apoteket å köpte nån speciell salva igår, den hjälper lite iaf...

Åkte in till Puerto Rico igår för att finna någon mysig resturang, jobbigaste med att resa utomlands är när alla gubbar står å skriker "Hallå kompis, här är en riktigt fin mat!" "Vart kommer ni ifrån, stanna! Sverige? Norge?" "Titta på menyn?" "Varför alla ni svenska inte kan stanna och prata?" en del var till och med riktigt otrevliga... "Vad fan, dom kan inte ens prata sitt eget språk!" Men härre gud din fula apa, kan du bara hålla käften??? Ät upp din egen äckliga mat! Jag vill inte ha den iaf! hade jag lust att säga, mitt humör var inte riktigt på topp heller kan jag säga.,.. mådde dåligt, antagligen för att jag brännt mej så vedervärdigt... kände mej lite yr å hade j*vligt ont... så vi bestämde oss för att gå till den resturang som skrek minst, vilket blev ett ställe med massor av folk och trevlig personal!
Jag, Daniel å Johan beställde in Tapas, Zandra tog grillad kyckling och potatis, för att vara på den säkra sidan att inte få något me gluten i... När väl maten kom in fick Z såklart en grillad kyckling, grejen var bara att den var panerad... jaha, de va den kycklingen de... stackars Z, men hon fick en del av min tapas, som betod av mass olika smårätter, tex kött, bläckfisk, korv, fisk, potatis... jag kände att jag kunde ge mer och mer av min mat till mina hungriga vänner... mådde inte helt perfekt kan jag säga... när alla började bli färdiga förvandlades min "jag mår lite dåligt känsla" till "jag måste härifrån NU!" Sa till Zandra att jag måste på toa lr nått, måste spy, eller ligga eller, jag vet inte, maten luktade fruktansvärt... reste mig upp och hörde långt bort Daniel säga " du ser lite blek ut", sen vaknar jag av att någon står och fläktar med något i ansiktet... oj då? vad hände...? härregud... lyckas å svimma... tur att vi valde resturangen med mest folk! hör massa prat runt om mig... pratar dom med mej? tillslut kommer synen sakta tillbaka.. nästan så jag väljer att somna om när jag ser allt folk... får hjälp upp efter ett tag, en kal vatten och en klubba... med stapplande steg går vi ut och sätter oss på en bänk istället... ja, de va den kvällen... så idag mina damer å herrar, är det en lugn dag, molnig dag passar mej perfekt!


Jag å Dani redo för en kväll i Puerto Rico, trodde ja iaf ;)

nu blir de lunch här!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

oj då det lät inget vidare, hoppas du mår bättre nu, tänk på att dricka mycket, vätskebalansen!!

Kram

2010-06-12 @ 11:03:29
Postat av: Anna

Hahahahaha jag döööör! :) Hahahahahaha herre gud! :) :)

Jämt ser va du tycker det är piiinsamt!! Hahahaha :D :D Stackare... !!



Hahahahaha ta det lugnt nu lilla vän <3 O ja, en MOLNIG dag kanske är jämt perfekt! PUSS!

2010-06-12 @ 12:45:29
URL: http://rocktassar.se
Postat av: meta

stackars dej, hoppas du mår bättre nu. om det kan vara nån tröst så har det regnat oavbrutet här i 2 dar,kram meta

2010-06-12 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0