back on track!

Då var man tillbaka i solstolen... Men ryggsidan fick vila... =) Idag har det varit mindre moln och riktigt varmt! Å jag har inte brännt mej, inge litte säker väl! =)

Igår åt vi supergod mat här på hotellet, jag åt något sushi liknande grejs med ett glas vitt vin, efterrätt blev de å, glass och en härlig brownie med chokladsås och nötter... de gillar inte magen lika mycket som jag dock... men de kan va värt de ändå ibland! ;)

Johan å Daniel har lyckats få fram en kanal som visar formel 1... mindre intressant tycker ja å Z som passar på att blogga lite ist... imorse var vi riktigt hurtiga och tog en spring/gå tur innan frukost, härligt va de vill jag lova!

Nu ska jag i vanlig ordning ta mej en svalkande dusch sen blir de antagligen något att äta!

hörde att de regna där hemma föresten... men va synd... verkligen! (hehehehehe)

här regnar de inte kan jag upplysa er om... =)

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Gött du mår bättre! Bilden ser ut som från ett vykort:) vad Ni har det bra! Njut bara, jag och Tinja har också tagit en jogging runda idag, det kändes sönt när det var klart.

Ha det gott alla kära barn:)

Mor

2010-06-12 @ 22:05:37
Postat av: Anna

Uhhh jaja, retas på du bara!! :P



Ser inge dåååligt gött ut!!

2010-06-13 @ 17:22:16
URL: http://www.rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0