Träning!

Idag blir det träning med Kentis för Sandra... e riktigt laddad för träning! Blev ju inget förra helgen pga att ja va sjuk :/ Så snart blir de att gå upp till stallet å fixa skimmeln... skimmeln ja... nog för att jag gillar skimmlar... men bruna,svarta eler what ever e att ganska lättvindligt ändå.. ;)
Trevligt väder å, eller hur!

Snart jul... får längta till de =)

Annars längtar jag till första advent, då åker ja å älskling till Sthlm, Globen horse show å strosa runt tilte på stan... gött!!



Träning me Kenta i somras...

Byta om å stallet!


Kommentarer
Postat av: Anna&hundarna tre

Snyggingar! =)



Åh, va kul med Globen Horse Show... skulle ocksp vilja se det! Jag hoppas jag kommer iväg på MYDOG i januari =)

2009-11-14 @ 22:54:58
URL: http://ludde.cybersite.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0