Kalas, återbesök, STCC och hopptävling.

De blev lite mycke den här helgen... men de sejer jag väl jämt =)

Torsdag: Rida tre hästar, klippa Marco, alla stallsysslor, fixa inför hopptävling, lastbil till Gelleråsen, kalas i Årjäng.
Fredag: Kl ringde 04.20. Mocka, fixa stallet. Återbesök med Fillan i Örebro. STCC.
Lördag: STCC. Hem fixa det sista inför tävlingen.
Söndag: Hopptävling med två hästar i Christinehamn.

Mycket kuliga grejer, hoppas på bättre lycka med Marco å Kenta till söndan, för Fillan blev kvar i Örebro... varför skulle nått gå lätt med den hästen? Gumman min. Prinsessan på ärten blir hennes nya smeknamn...

Nu ska vi grilla här, e hungrig... även fast jag tryckt i mej massor av godis idag... ajaj, inge bra... men gött! =) E så svårt att hålla sej borta från alla godisskålar när man e på STCC... Å jag  slutar ju aldrig äta, inte ens när man börjar må illa... varför? Jag lär mej aldrig!

Nu ni, har jag inte tid att sitta här nö mer...


häj häj häääj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0