Ett dygn

Igår:

♦ Vakna
♦ Släppa ut hästar
♦ Mocka
♦ Frukost
♦ Jobb i en 2:a, sen fritids till 17.00
♦ Styrketräning HK
♦ Rida
♦ Fixa kvällen i stallet
♦ Inne strax före tio
♦ Duscha
♦ Kvällsmat... gröt
♦ Somna soffan vid... halv 12?
♦ Daniel kommer hem, han somnar sittande.
♦ Vaknar med ont i nacken, lägger oss i sängen 3.30
♦ Kl ringer en timme tidigare än vanligt när jag ska till skolan, dvs 05.56
♦ Måste fixa idolkort som jag inte orkade igårkväll, därför gick ja upp en timme tidigare...
♦ Krånglar
♦ Skynda
♦ Iväg
♦ Trött


Kommentarer
Postat av: Zandra

Nej då kan jag njuta av skog och mark, fåglar och blommor ;)



Jag måste säga att ditt dygn innehöll många aktiviteter.. men det är bättre att vara aktiv än en soffpotatis ;)

2009-05-19 @ 19:34:20
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Anna o vovvas

Bläää för såna dagar! :(

2009-05-20 @ 07:27:34
URL: http://galengolden.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ojoj...ja, jag blir alltid lika imponerad av dig gumms... duktig som orkar! //Anna G

2009-05-20 @ 10:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0