Det är nog omöjligt...

Idag känns det heelt omöjligt att plugga... de bara går inte... det kliar i hela kroppen så fort jag tar fram arbetet om dyslexi... som knappt är ett arbete, för det är inte många rader skrivna... det är bara omöjligt att skriva nått... orkar inte, vill inte har ingen lust, det går inte. Eller lust har jag på ett sätt, för jag vill bli färdig, men det finns inte nu... va? färdig? de kommer jag aldrig bli... måste? varför? får inte G i kursen... nehäj...

Jag hittar på allt konstigt för att slippa sitta å plugga...

* Oj! Maggan e hungrig, måste ha mat nu! hmm, hon får bara lite... så kan jag ge henne mer sen...
* lilla söta kattunge... bäst jag fotar lite... snart blir han ju stor!
* törstig... blanda saft...
* hungrig? nej... men de e nog bäst att jag tar ett äpple ändå... men va synd! kan jag inte äta äpple å plugga samtidigt... va synd att äpplet e så stort å då...
* klappa tinja...
* titta ut genom fönstret... rida? nej, inte nu, plugga var det!
* men, måste skicka ett par viktiga mejl!
* undra om nån bloggat den senaste kvarten?
* Frågan är om Ella kanske behöver ett par nya senskydd... bäst att kolla på nätet om de finns några snygga...
* Skriver en mening på arbetet... ÅH! nu har jag varit duktig, en kort paus är jag värd!
* men! har Maggan ätit upp de tre kulorna hon fick förut? Ojdå, viktigt med mat för kattmammor...
*Tinja e å hungrig...?
* Ett äpple till kanske? nej... orkar verkligen inte... synd...
* ont i baken efter alla träningspass undert helgen... orkar inte sitta still... måste bara röra lite på mej...
* Lunch snart?
*Maggan e hungrig igen...

...
...omöjligt...
...

Kommentarer
Postat av: Anna o vovvas

Hahha känner igen mig :)

Glöm inte att du måste blogga också! =)



Du har mycket (!) att läsa på Shappos o Luddes blogg iaf om du vill kill some time. Helt okapabel att skriva kort där :) Haha =)

2009-05-11 @ 14:16:01
URL: http://galengolden.blogg.se/
Postat av: Zandra

Du är för söt ;)

2009-05-11 @ 16:02:55
URL: http://wiendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0