törrböll

Jag känner mej som en törrböll me dålig fantasi... kände att de vore kul att skriva ett inlägg... men, om vad? =)
Jag å Dani ska snart äta bananpannkakor med fiberhavregryn, tror de blir gott =) Imorse var jag inne me Marco å träna för Eva K, gick bra, övningar som jag verkligen behöver träna på... hehe... önskar jag hade fler hästar att träna med, vill så mycket, men för att lära sig mer och lite snabbare krävs träning, ju me man tränar desto mer lär man sig... dagens visdom? Men ni fattar... =) Jag vill så mycket, lyckas och komma nån stans... å gärna med en gång =) jaja, nog tjatat om de... nu ska jag duka! Sen blir det stallet igen... massor kvar att fixa...


saknar sååå att få träna me dej, Fillan...



hej sö länge!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Mums vilka goda pannkakor! Jag tror jag kommer förbi och snattar en ;)

2009-03-22 @ 12:56:39
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blev pangkakorna(som Anna kallar dem) goda? :) Du är görduktig på hästryggen juh...tävla framöver?

2009-03-23 @ 13:57:41
Postat av: Anonym

Anna G som srev =)

2009-03-23 @ 13:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0