promenix i solen

Jag å Z tog en promenix i solen innan lunch, sitter å pluggar idag... suck, pust å stön...
dagens mat å träning igår då... orka/hann inte skriva... men de såg ut typ såhär:

Frukost: En tallrik med flingor, linfrö, solrosfrö, kanel och mjölk.
Mellanmål: Ett äpple
Lunch: Bananpannkakor, tre st. (suuupergoda! ska försöka komma ihåg att lägga ut recept...)
Mellanmål: Ett knäckebröd med keso och kalkon.
Kvällsmat: Åt vi i Jössefors hos mamms å papps, Förrätt: Grovt bröd med räkor och ägg. Varmrätt: potatis/rotfruktsgratäng och fläskstek + sallad. Efterrätt: (för mej, hehe) en apelsin å kaffe.

Dagens träning: Träning me Marco för Eva.K

Övrig motion: Mocka, ridit Ellis.

Nu måste jag fortsätta plugga...










Puss på sä sö länge ra, gött fölk!

Kommentarer
Postat av: Bimbolina

Gött med en promenad i solen... va avis jag är! Det är jämt så jag saknar att plugga!!!

2009-03-23 @ 20:25:54
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0