Oj! + Dagens mat och träning + plugg...

Nytt spinningpass (RPM) idag... jag har nog aldrig tagit ut mej så hårt på ett spinningpass... helt slut! Till och med i armarna... hmm...  hur går de till? =)

Dagens då...

Frulle: De vanliga... flingor, mjölk å massa bös... ;)
Mellis: Äpple, lite russin å nötter.
Lunch: Lax, potatis, sallad och avokadoröra... MUMS! =) (fotat, men orkar inte lägga ut nu...)
Mellis: Lite nötter å russin. (före träning)
Mellis: Banan. (efter träning)
Kvällsmat: Har inte ätit än... men de blir nog likt frukosten... orkar inte göra nått annat tror ja =)

Dagens träning: Spinning, RPM.

Övrig motion: Promenad 40 min, (skrittat Marco... men en skrittur... har ju åkt häst... ;)) En kortispromenad med flosi, men den räknas nog inte heller... hehe.

Nu blir de att fixa det sista i examinationsarbetet... frågan e hur bra de blir när ja e så trött... men imorn ska de lämnas in! E jättehungrig, men ni som känner mej vet hur kvällstrött jag är, å har jag ätit, då e ja död sen.. =) Så... mage "lilla", du får vänta ett tag till...


Gókväll!

Kommentarer
Postat av: Linda P

Såg dig inte under RPM passet men är du säker på att du hade huvudet upp hela tiden. Verkar lite konstigt med armarna. Typiskt att allt kul händer bakom min rygg!Ps är det inte lite ekorre varning på din diet!Ds //Linda

2009-03-23 @ 22:46:25
Postat av: nänna

haha, rolig du... kände du inte den starka vinden i din nacke? ;)

2009-03-24 @ 06:32:17
URL: http://nippertip.blogg.se/
Postat av: Båmbi

Jobbigt med examinationsuppgift... pust.

Gick det bra? :)

2009-03-24 @ 17:05:57
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Zäta

Ja du är verkligen duktig på spinningen! ;)

2009-03-24 @ 19:03:01
URL: http://wiendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0