Morgen!

Lika förkyld idag... om inte ännu värre... idag är dagens underhållning att nysa... de har jag gjort minst tio gånger redan! Har väl inga hjärnceller kvar efter den här förkylningen... ;) Orkade iaf mocka en box imorse... å Dani en, så bara Fillans kvar sen... =) Va uppe strax före sju, Dani skulle absolut kolla Formel 1 träningen å då orkar ju inte jag ligga kvar själv... =) men hur intressant kan de va at titta p den där formel 1:en? nja, inte min grej... =)
Nu ska vi äta en rikig "helglyxfrukost". Yoghurt, rostat bröd med massa gott pålägg, te, brämhultsjuice å ägg...



Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Mums! Jag tror jag kommer och snor lite frukost ;)

2009-03-28 @ 09:33:45
URL: http://wiendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0