Varning för lite "hejkomåhjälpmejbilder"!


Gridgirls 2004


Miffos 2004


fotografering för STCC/slitz kalender


Och sminkning för kalendern...


kjolen e för kort... =)


Midsommar 2005


sommaren 2006


party party, inflyttning/förlovningsfest


cypern 2007


maggis bäbi


ja hemma hos Daniels mamms å papps 2007


Regina å Daniel


Luciashowen 2007 (glömmer jag aldrig)


mamma å hulken, London


Party me brudarna


Unga å friska


snygga som få... ;)


ja... vad säger man?


inflyttningsfest igen... (ja, jag vet... bilderna ligger hejvilt i min dator... hmmm)


Tinja åker jetski


hopptävling akka stadion


fika mellan klasserna


bror kör jetski


Vad har hänt?


Sötgumms


Fillan 2003... så liten! =)


jenny, jenny! du rider ur bild!


flåt älskling! De va inte meningen att skrämma dej!


ja å dani e bra på att baka!


Här hade vi de najs


Tinja liten... dani me... =)


Våran första utlandsresa ihop, turkiet 2002


så små å söta... =P


hahahahaah (jag 20 år)


fet å gla, ge mej mer chokla!


Hello from Bali!


Nu ni... orkar ja inge mer!
(De e tråkit att va förkyld... hehe)

häääääj från määäj




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad många roliga bilder Jenny....Kolla på bilderna där du har lite kortare hår...Mkt bra tycker jag=) Tänk lite på det...Kraaaam

2009-03-28 @ 19:01:28
URL: http://aboutlinda.blogg.se/
Postat av: Anonym

GUUUUUUD va många roliga bilder!! :) hahaha, älskar när du lägger ut "old times"-foton ;)



lovely... den bilden på daniel "flåt att jag skrämde dig", så bäst! :) du och jag för länge sen... haha, roliga :) Jenny jenny du rider ur bild! Klockren! :) O Maggis och Tinnis som bäbisar, underbart! :)



PUSSSS och krya på dig!

2009-03-29 @ 19:33:14
Postat av: Bimbo

Ovan är från mig ;) Puss igen!

2009-03-29 @ 19:33:47
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, Uh va roligt att se =)

2009-03-30 @ 09:35:09
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0