jora sö att..

Igår då, lång dag i skolan, åkte hemifrån kvart i sju och kom hem halv sju... då va de bara att gå upp till stalet å fixa, snälla Dani hade mockat! =)
Blev ingen träning igår, hann inte...
Maten då... börjar redan bli trött på att skriva... =) Men gör de ju för min egen skull... för de e ju inge kul å skriva upp om jag slängt i mej massa dåligt =) De gjorde ja inte igår... vanliga frukosten, lax, potatis å sallad till lunch, grönsakssoppa te kvällsmat... mellanmål under dagen va frukt å en smoothie =)

nej... nu ska jag fixa lite grejer...


De här skålarna skulle inte sitta helt fel nu... =) De e från midsommar ifjol... underbar dag förövrigt... =)



häj häj

Kommentarer
Postat av: Bimbo

Jääävööl så gött med godis... har spanat in mig på dumlen ;)



förra årets midsommar var vår bästa också :D

2009-03-25 @ 22:56:41
URL: http://galengolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0