Fredagkväll

Efter lunchen har jag å Dani tagit de lugnt... jag e ju inte helt frisk så de blev ingen ridur på Ellis, men det gör inte så mycket heller... vill inte stressa fram med henne, hon är ju trots allt bara en liten fyraåring =) Jag tycker det är viktigt at ge dom små tid, då tror jag de håller längre och lär sig bättre... brukar rida Ella tre till fyra gånger i veckan... så denna vecka blir det tre då =)

Som sagt.. det har varit lugnt här... vi har myst å satt in kort i album... inte nått man hinne annars =) Fick nya ridsport idag åxå, så den har man ju bläddrat en del i ;)

Snart kommer Zandro å Johan, idag e de vi som står för menyn! De blir Viltskavsgryta med massa gott i och ris. Sen blir de jordgubbar, kiwi, kesella och hackade nötter till efterrätt... mumma tror ja de blir!





Ta vara på helgen nu allihop!

Kommentarer
Postat av: Anna

Mysiga ni är =) Trevlig helg!!

2009-03-28 @ 00:02:48
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Båmbi

Sötisar! ;)



HELT RÄTT att Magnus slog Baggen igår iaf! Synd bara att inte Morgan kunde ha fått vunnit... :(

2009-03-28 @ 11:33:40
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0