Fler bilder =)

Nu då, blir de fler bilder från helgen! =)


Mina å Danis goda bullar, ni skulle bara veta vad sugen jag e på att äta en nu,
får se om jag orkar hålla mej ifrån alla tårtor, kakor å bullar idag.... =)


Jora sö att... detta me å bake, de kan han pöjken min! ;p
mohahahohohihihi


rosa tulipaner från älskli


sen blev de fest...


Hemmagjorde pizzor blev de, mumsigt!
Sanna tror jag tog största ansvaret för att pizzorna skulle bli helt perfekta! ;)
Kanske därför hon ser så trött ut på 99% av bilderna... lr va sejer du Sannipanni? =)


Kvällens  spader ess =)


Min bimboza här,
fann inte hennes plastglas som hon brukar få ha när hon kommer till oss... men de gick bra ändå... ;p


Ja, trötta Sanna, Z å G =)


haha, denna bilden asså... vad händer... Bimbo e arg? Dino skiter? å Johan?


Hon å Han


Johan å Sanna bjuder på dans, Anna å Henrik ser mäkta imponerade ut! =)


Va fin jag e! =)


Tiki nästa!
Ja kan seja att ni som inte följde med dit... missa inte spec mycke... =)
De roligaste var väl att åka bil dit... hehe








Kommentarer
Postat av: Anna

Haha! Jävlar va säker han är gössen din! Åh..va roligt! Synd att vi missade det! Jättefina bilder på dig å Z...=) Dino..skiter?? Hahah!! ojoj...kul kul =D

2009-03-16 @ 13:24:55
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Zandra

På något konstigt sätt så är det alltid bilturerna som är roligast ;)

2009-03-16 @ 21:43:48
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Bimbolina

Hahaha bilden på Daniel i bullbaket va rolig! :) Sen bilden där jag ser svinsur ut, dino skiter etc var bara "hagaha" =) O bilderna på dig o Z va lovely! vilka modeller!! :D



Klart vi måste leka snart, bajslänge sen sist!! Puss

2009-03-16 @ 21:48:24
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0