Träna som f*n!

De har jag lust att göra! Idag körde jag å Z ett styrkepass, skönt! Jag är motiverad och peppad till tusen, just nu känns de som att jag skulle kunna träna dygnet runt... hehe... så typiskt mej, när jag väl börjat... då blir de överdrivet ist... =)  imorn bli de Body balance, absolut inte min smak på träning... men tänkte ändå ge de en chans =) på fredag har jag bokat step, de gillar jag bättre! På lördag blir de afro dans, de e bra kul, haha. Söndag får vi se va de blir... springa kanske?
Dess värre är jag inte alls lika motiverad till att äta lite... eller bra.. eller ja... ni fattar =) Ja e alltid så himla hungrig! Å jag äter alltid så himla mycke innan jag blir mätt... jag kan lova, de e inte många tjejer som äter större portioner än mej... de vet ni som känner mej =) och okej... de e inga problem så länge de e nyttig mat... men om de e nån dag man e sugen på mindre nyttig mat blir de ju jobbigt... som tex om vi inte orkar laga mat å äter smörgås ist... då måste ja ju äta minst tusen för att bli mätt... suck.. å ja orkar inte gå runt å va hungrig heller! nej nej... då blir ja trött å grinig... =) Å inte nog med att jag äter mycke... helst hade jag ätit hela tiden åxå.. mmmm mat! å godis, å bullar å glass!
hmmm... ja e grymt hungrig nu... de märks nog... hehe...
bäst att äta... goaste Daniel står å lagar mat nu han... medans jag sitter här å bara blahaar... de blir klyftpotatis, kotletter och pepparsås... sallad me såklart! 


puss på sä 

Kommentarer
Postat av: Krissil

hehe, va du stir =) Mat ä gött dä...duktig du är som tränar å står i=)

2009-01-21 @ 23:22:17
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0