Kul som bare den!

Imorse efter frukost åkte jag, Dani, Johan, Z å mamms till Kolsjön... sladda å leka med bilarna.. de e ju helt sjukt kul! Å vilken finfin dag! Tror faktist de e bra att leka å sladda lite ja, lr jag vet att det e bra =) Man lär sig att häva en sladd bättre och får bättre kontroll över bilen. Jobbade för Audi Driving Experience för ett par år sedan, var i Idre i ca 6 veckor. Där hade vi körkurser på isen, längtar tillbaka faktist =) Långa ch slitiga dagar (från 07.00 till typ 23.00 varje dag) men gud va kul vi hade =) Alla borde gå en sån kurs!

Tog lite bilder med mobilen... glömska jag glömde kameran... suck!



Ser ni bilen... haha


Weee!


Efter lek på isen åkte vi in till ARK, träning med Marco för Eva K. Gick superbra så jag e nöjd =)
Men nu känner jag mej helt slut... kan kanske bero på att jag bara ätit frukost än så länge... så bokstäverna börjar bli lite suddiga nu... ;) Bäst att hoppa i duschen så vi kan börja med maten sen, i bästa fall kanske Dani kan börja med maten medans jag tar en varm dusch...? =)


Ha de bra alla goa!

Kommentarer
Postat av: Zäta

Weeeeehhoooooiiiiiiiiiioooooooooiiiiiiiaaaaaaaaaoooooooooooooooohhhhhhhhhh!!!!!!!!

2009-01-04 @ 21:36:21
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Anna

Bra bilder för å va mä telefon =) Sköj å sladda väl!! synn bara att ja är så feg att jag håller mig på land... :)

2009-01-05 @ 03:26:35
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anna

Rooooooooooooligt!!

2009-01-06 @ 00:13:53
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0