Jag förstår inte varför!?

Har precis kommit in från en ridtur på Marco... inte den trevligaste... jag red ut på vägen för att fortsätta en tur i skogen, här måste man ut på vägen å rida på den i ca 200-700 meter eller nått, beroende på vart man ska rida sen. De finns en ridväg som man kan rida på utan att behöva utpå vägen, men hur kul e de att rida där varje dag?! Iallafall, så möter vi en stor lastbil, typiskt tänker jag, för vägen utanför oss är inte så jätte trafikerad och inte spec bred, plogas heller inte spec ofta vilket gör att de alltid e massa slask, is mm... såklart så saktar han inte ner alls och de sprutar massor av slask runt oss, Marco blir riktigt rädd och ställer sig på bakbenen och vänder hemmåt i världens galopp jämsides med lastbilen! Fy fasen va rädd jag blev! Fick stopp på honom ganska snabbt som tur var. Gubben som körde bara fortsatte, i samma fart.
Jag kan bara inte förstå varför man inte kan sakta ner när man ser en häst, varför? Speciell nu när det är så dåligt på vägen. Om dom skulle köra på oss då... hur kul blir de för dom då?

Jag blir så j*vla irriterad!
Nu ska jag äte seeen lunch, hungrig!

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag lovar han tyckte du inget på vägen hade att göra!! UH Vilken dretsäck! Skriv in till Arvika Nyheter eller nått. Har hänt mig med att idioter nästan gasar ännu mer förbi bara för att... UH!! Förstår din ilska!! Skönt att allt gick bra ändå... Koz

2009-01-22 @ 17:57:48
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Anonym

men fyyyy!!!! USCH! ja, jag har också varit med om idioter som G säger, som nästan gasar ännu mer för att skrämma hästen... Man blir så jäkla arg, hur tänker de? Tänker de alls?

Tur att det gick så bra trots allt, tur i oturen... KRAM

2009-01-22 @ 20:38:59
Postat av: Anna Shappo Luddas

Hej!



Du har fått en utmärkelse i min blogg!



KRAM Anna,Shappo&Ludde @ www.galengolden.blogg.se

2009-01-22 @ 20:53:26
URL: http://galengolden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0