Bollplank...?

Jag känner mej som ett bollplank, som människor kastar "onda, negativa" bollar på. Om sina problem mm... Jag försöker ta emot varje boll och göra om den till en positiv och kasta tillbaka... De är ingen fara så... det är det man har vänner, familj mm till . Men jobbigt värre när man själv har "onda bollar" att kasta, bara att samla kraft och kasta en sådan boll kan va jobbigt, ännu värre när den försvinner i tomma intet...

Men tack älskling, (och mamms såklart) för att du alltid ställer upp och finns vid min sida, jag älskar dej!

Kommentarer
Postat av: Anna, Ludde & Shappo

Du vet att jag är rätt frän att kasta neg-bollar på också :D



You can throw one at me anytime you need!



Tack själv för igår, det var superroligt! PUSS

2009-01-11 @ 23:05:03
URL: http://galengolden.blogg.se/
Postat av: Anna

men gumman!! Kasta på mig! Jag har en grym enhandslyra ;)

2009-01-11 @ 23:14:29
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0