Äntligen helg!

Åh, jag älskar helg!
Ikväll kommer Bror å Z hit... en liten fredagstradition =) å de e myspys de... God mat ska vi laga åxå.. antar att de blir ja å Z som står i köket... hehe. Bror hade tacopaj på önskelistan, tycker det låt som en bra idé! Sen får vi se va de blir till efterrätt, för de måste vi ju ha åxå! Ja å Z prata på kladdkaka, vaniljglass och varma hallon... mums! På helgen får man äta onyttigt... helgen råkar bli lite väl lång ibland... hehe.

Nu ska jag gå upp till stallet och fixa i sadelkammaren som snart är färdig! Kan ju försöka komma ihåg kameran.. så ni får se va fint de blir! ;)
Idag vågar jag mej nog inte ut på vägen me Marco... antingen får han vila idag, eller så blir de en promenad utan att behöva ut på vägen... de e ju grymt mycke snö här nu... å jag älskar snö! så irriterande med dom fula äckliga idiot skit lastbilarna bara... 

ha en go da! 

Kommentarer
Postat av: Bimbolina

Vem håller du på i LD? Jag hejar iaf helt klart på Morgan!! =)

2009-01-24 @ 19:43:23
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0