Utmanad

Jag har blivit utmanad av  Mia.

Här är reglerna:

* Gå in i mappen Mina bilder (eller den mappen där du har dina bilder)
* Gå till den sjätte mappen och välj sedan den sjätte bilden i den aktuella mappen
* Släng upp bilden på bloggen och skriv något om den
* Utmana sex andra personer och länka till dem, samt tala om för dem att dom är utmanade!


hahahaha, jag kan bara inte sluta skratta =) sitter här hemma själv å skrattar =)
Daniel, stackarn, sååå kul att de blev den här bilden... Dani har sina nya pyamasbyxor han fick av mej, bara för att han aldrig har varken pyamasbyxor eller mysbyxor (använder bara jeans eller arbetsbyxor i vanliga fall hehe) han ser ju bara såå nöjd ut ;) När kan de här va då... 2004 eller 2005 kanske... vet inte =) vi bor iaf i en lägenhet i fågelsången (Arvika)

Jag utmanar: Zandra, Bimbo, G, Linda, Murre och Cissi

Lycka till ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Kul grej, synd bara att vi inte känner så många med blogg då märkte jag nä jag slarvigt nog utmanat samma som du typ. Hehe AJA, det är ju inte hela världen =) Koz

2009-02-06 @ 12:53:35
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0