hästar, träning, plugga

Skriver jag om något annat... känns inte så =) men men, de e oftast så mina dagar ser ut... som idag tex, har varit i skolan, ska gå upp till stallet alldeles strax sen ikväll ska jag träna =) Idag blir det body attack, ett riktigt konditionskrävande pass, I like! Tänk er att vara heeelt slut, så slut så man inte vet vart man är... riktigt så sliten blir jag nog inte på ett body attack pass, men som i somras skulle jag, bror å Z ut och springa, Johan drog med oss till en riktig mördarbacke, vid namn 3 10. Det är några km dit så man var redan lite sliten innan... Johan sa: Jävlar du syrran, om du orkar springa uppför hela den här backen... då! Ni som känner mej vet vilket j*vla stön jag är... farligt stön... hehe. Så jag började springa, sakta men säkert... Johan sprang bakom å peppa... å härre göte! när man äntligen var uppe på toppen... de var en sån gång som jag inte hade en enda aning om vart jag var och vad jag pyssla med... men den känslan... lyckorus =) knäpp, jag vet... men ja likert! Häng med nån vettja! Jag kan springa bakom och peppa ;P
nädå, idag hade jag nog inte orkat springa hela vägen... hade lite bättre kondition i somras... men, de tar sej! Börjar känna av lite "måste träna hela tiden varje dag" vibbar... typiskt mej, antingen eller.. =) jaja, nu ska jag sluta tjata här...


kram på er

Kommentarer
Postat av: Annapanna

Skulle vilja testa den där 3 10 nån gång... fast kanske bara halva backen, och då ska nog astmasprayen med ;) Haha! Annars får du träning iaf när du får bära hem mig =)



Nu måååååste vi ses snart... !

2009-02-12 @ 19:38:09
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppar nog över ditt erbjudande ;)

har redan blivit jagad upp för den backen,

men dessvärre e inte ja lika stönig som dig

så ja klara den inte :P hehe..

Fy alltså, vilken mördarbacke!

Och som sagt, det är ju en bit och springa

innan man e framme vid backen oxå :P

2009-02-12 @ 20:29:22
Postat av: Miriann

De över va från mej =)

2009-02-12 @ 20:30:03
URL: http://waiora.blogg.se/
Postat av: Anna

Hmm ja lite sugen blir man på att anta den utmaningen asså=) Gött å se hur mycket man egentligen klarar av! Pussis

2009-02-13 @ 00:57:35
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Sanna

Inte knäppt alls!! ;)

2009-02-15 @ 14:04:58
URL: http://jonsbol.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0