fredag

jag älskar fredagar, början på helgen... gött!

Idag har vi varit inne me ella på ARK och ridit hon var jätteduktig =) De var några stycken som hoppade, ella har aldrig sett någon hoppa, jag har aldrig ens ridit i ridhuset när någon annan varit där, men hon skötte sej perfekt, duktiga lilla skruttan =) å inte ett enda bocksprång ens, stor flicka nu ;)

Sen har jag å Dani fixat lite med framtida, spännande planer... hihi... längtar.

---> Nu ska jag äte sen, sen lunch... blir soppa... e ju ändå kvällsmat snart... =)
---> Halv 6 blir de spinning på HK
---> Z å Johan kommer ikväll, myspys.




trevlig fredag gött fölk!


Kommentarer
Postat av: Anna

vadå för framtida planer?? =)

2009-03-01 @ 17:51:15
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0