aaahhh!

Jag har lust att bara skrika rakt ut... eller jag har lugnat mej liite nu... men guuuud vilken dag! (Kunde varit värre, men när jag väl blir på dåligt humör e allt skit)

Vaknar, trött men på ganska bra humör iaf... ska sätta på mej ett par jeans... nej men va trevligt, dom här jeansen som satt slappt i somras har helt plötsligt krympt 48 storlekar (nej, de är jeansen som krympt, jag kan väl då aldrig gått upp?!?!) så man ser smällfet ut, åh! villken tur jag har, jag som äälskar att se smällfet ut!

Går på tåget, får sitta trångt, äälskar att sitta trångt så man inte kan andas... åh va mysigt å sitta mellan två man inte känner! myyysimysys! mysfaktorn höjs av allt dreggel från dom...

Vi ska visa tågbiljetterna (jag har tåg/månadskort), nej men va trevligt! Jag har glömt plånboken med mitt tågkort i, åh va kul! spännande... å inte e de första gången plånboken ligger kvar i träningsväskan, jag tänker: jag ska sluta träna! jeansen sitter ändå tajt, som ett korvskinn! j*vla jeans, imorn ska jag ha pyjamas istället... jag ska tända på jeansen, alla jeans, jeans är fult.
Jag fick iallafall åka med ändå, åh va bra!!! Nu är jag genast mycket gladare! not...

Kommer till skolan, ja just det ja, fettisdagen, åh, semlor! De vill jag ha! nej men just de ja Jenny, huuur har du tänkt nu då, ska du gå utan byxor sen då eller? hmmm.... Ta ett äpple och var glad! Semlor är äckligt, ska tända på semlorna, alla semlor, dom får hamna i samma brasa som alla jeans... aaa, så blir de.

Buss in till stan, just de ja! jag har glömt kortet, jaja, får betala då... nej men just de ja! jag har glömt plånboken åxå! får låna pengar av Z... jag svävar på moln, för jag är så glad och positiv!
Vid denna tidpunkt har jag varit på dåligt humör ganska länge... vilket har bidragit till att Z åxå är på dåligt humör, åh vi älsker dette lanne!! eller??

Tåg hem, nya resande?
Alla runt mig har tågkort och visar upp dom...
Jag: Jag har tyvärr glömt min plånbok och i den har jag mitt tågkort...
Kärringen: jaha... eh...okej... har du inga pengar då eller?
Jag: ehh..., nej. (är det bara jag som brukar ha pengarna i plånboken??????)
Kärringen: okej, men då får du nog ta å låna pengar då!!
lånar 100 kr av bror... tänker: kärringen och tåget får lätt plats i min brasa...
fatta kärring, jag har åxå ett tågkort som alla andra runt här, har du aldrig glömt nått i hela ditt liv eller? jo hjärnan... den är tappad någon stans... ( ska nog inte skriva allt jag tänker i denna stund... jag kan bli ganska så grym, så de blir stopp där)


jag är på pisshumör,
men snart blir det
body attack på HK...
jag ska träna som ett svin...





Kommentarer
Postat av: Zandra

Vi får helt enkelt hoppas på en bättre dag imorn ;D

2009-02-24 @ 15:46:37
URL: http://[email protected]
Postat av: Danne D

tänk positivt........................

Du har inte ont iaf :)

2009-02-24 @ 18:17:45
Postat av: Maya

Haha Jenny vilket helvetes dag! Men du tror inte att jeansen sitter tajt pga dina vältränade lår? Ät din semla nu;)

2009-02-24 @ 18:59:49
Postat av: Anna&Henk

hahahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahhahagaggahahahhahaghahahagahagahahahahahahahahaggahahahahhagaggagagahahahhaggaggahhahhhaggaggahahahahahahagahahahahagahagahaghag!!!



Inge litte roligt! Bästa inlägget vi läst på länge =)

PUSS Anna&Henk

2009-02-24 @ 19:04:23
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Linda

Haha du e för rolig....=) Hoppas det blir bättre efter bodyattacken=)

2009-02-24 @ 19:19:48
URL: http://aboutlinda.blogg.se/
Postat av: Anna

förlåt men jag sitter här å skrattar åt din misär....haha! du e rolig du =)

2009-02-24 @ 23:46:58
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: emm.



Känns underbart att veta att jag inte var den enda negativa människan som hade en pissdag igår. Denna dagen har dock startat bättre för mej och jag hoppas den har gjort desamma för dej. För övrigt satte du ett leende på mina läppar med ditt inlägg och en bild i mitt huvud, föreställande en mega stor och komisk påskbrasa.! Hahaha..

En sak till; jag är mycket tjockare än dej nu, jag får inte träna än på ett bra tag och jag smällde minsann i mej 2 semlor igår. ;-) De är illa de. Hahaha..



/emm.

2009-02-25 @ 09:13:55
URL: http://ins3cure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0