December

December e en mysig månad tycker jag... julmånaden, jag gillar julen! =) Alla tända ljus å mysfaktorn som kommer fram i de flesta hus... den tråkiga hösten är slut å allt känns lite bättre. Man börjar fundera på julklappar till nära och kära, massa god mat och inte minst allt julgodis! Har man riktigt tur ligger det lite snö på backen och är -3 grader åxå... hästarna är pigga och bockar i varje ridtur man tar och leran i hagarna har frusit... och som sagt, ligger det snö på backen kan det bli många härliga galoppsträckor i fluffig snö... december e en fin månad!

sluta drömma å börja jobba! ;p

ha de fint!


Dani tar hand om en fälld björk... i bakgrunden ser ni stallet, tror inte jag lagt upp nån bild på de här i bloggen när de e målat... =) fint va!?


Bara 50 cm snö som fattas... ;)


Kommentarer
Postat av: Anna&Divino

Uh va fint gumman! =) Du har så rätt, december är en riktigt bra månad. Synd bara att inte våren kommer direkt i januari...

2009-12-05 @ 23:12:53
URL: http://divino.dinstudio.se
Postat av: Anna

Va härligt att de har frusit hos er! Här är det spöregn varje dag och lera upp till knäna så jag vet inte om jag kan hålla med om att december är mysig...



När kommer det rapport från globen här då? väntar spänt att få läsa och se alla inköpen!!

2009-12-07 @ 09:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0