Sista bilden?

Ja ni, de här kanske bli sista bilden när jag har denna "frisyr"... =) för till måndan ska jag äntlign klippa mej + slinga... Var ett år sen nästan jag var å klippte mej sist... så de behövs! hehe. Utväxten e hemsk å eftersom håret e så långt så blir de så tungt å tråkigt.. Så oftast har jag uppsatt, vilket heller inte e så fint... pga utväxten =) jaja, nog tjatat om de... nån som har något förslag om hur jag ska göra? (Vill ha långt hår... hehe)


haha, fyfasen va tråkig å menlös jag ser ut!


nice... störde mej på att jag ser ut som en böll i hövve, så därför denna min...


å tack sötaste goaste gulligaste bimbo för idag!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du får spara det avklippta håret i en liten toffs ;)

2009-04-04 @ 16:10:52
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: bimbo

tack sötaste goaste gulligaste nänna själv för idag! =) =) Kisses!

2009-04-05 @ 00:36:13
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: bimbo igen

ska kolla bilder ;)

2009-04-05 @ 00:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0