Im back!

Halloo!

bloggen tog lite påskledigt tror jag... ;) Har varit mycket att göra under påsk... så därför har de inte blivit någon tid över till datorn... idag hade jag hoppats på att få jobba som vikarie... men de blev inget...

ja, jag fortsätter där jag slutade... träningen med Ellis gick bra, hon e så duktig vår skrutt =)
vi tränade i samma grupp som Malin å Marco, å Marco var så söt! han skulle hela tiden försöka "vakta" Ella för den andra hästen som var med, gick mellan å la på öronen... som att han sa: Nej, nej, Ella e min bäbis, henne rör du inte!



Ella åker lastbil för första gången... men de e väl ingen match när "storebror" e me ;)


På lördag å söndag tränade jag med Marco, de gick åxå bra, spec på söndag, känns skönt för till helgen e de tävling i Filipstad.. nervös? eh... börjar bli, ja =)


påväg till träningen


ingen påsk utan godis... =)

Ja, vad har vi mer gjort under påsk... det har mest gått i häst... hade tänkt att gå ut på lördag... men både jag å Dani var så trötta så vi orkade inte... =) lata? gamla? torra? ja... kanske... men de e bra gött å... ;)
Sen har de vart påskmiddagar lite här å där...





Kommentarer
Postat av: Bimbo

Naaw sötisen då :)

Gulligt kort på dig, marco o råttan :D



kramen

2009-04-15 @ 10:46:19
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0