Rätt svar...

Plattan till stallet såklart =)
å de va såå många som hade gissat på va de va... men grattis Anna! du klara lista ut va de va ;)
hade iaf närmare 40 besökare igår... nån mer kunde väl gissat? hehe...
jaja...


här e den... plattan... hehe


Dani... vet inte riktigt vad han gör då men...söt e han iaf ;)


Här vet jag vad han gör iaf... ser ni inte?? står i stalldörren såklart! =p

Nu ska jag gå ut å kika lite uppe vid "stallet", peab har nämligen vart här å börjat med väggarna idag! spännande =)
Har vart på KAU idag, så nu har det gjorts massor medans jag varit borta... =)
Lägger ut bilder så fort jag har lite tid över... hmm... ;)

Ikväll kommer Zandra å Anna, vi fortsätter med våra kuliga tjejkväller varannan vecka, idag blir de hemmagjorda hamburgare... mums!

Hej hej!

Kommentarer
Postat av: Anna

Wehioo!! YES!! MVG!! hehe, fint då=) Måste som sagt komma upp och kolla snart...å så måste ju du få träffa min framtida valplängtar

Ha de fint. kram

2008-09-24 @ 17:44:50
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: cecilia kristensen

Å så bra =) Så kul att alla mina vänner är djurvänner! kramis

2008-09-24 @ 23:28:26
Postat av: Anna

Det var ifrån mig, inte Cecilia =)

2008-09-24 @ 23:29:20
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0