Nu var det ett tag sen igen...

å självklart har de hänt massor =) kommer inte ihåg vad jag gjort sen sist... å orkar inte tänka efter heller... hehe.. men var iaf på Carlstad Horse Show i helgen å tävla. Å Fillan va som vanligt duktig å vi fick en rosett med oss hem... =) de va i 1,10 de.. första inomhus på ett tag så de va kul! Sen var vi med i 1,20 åxå, guud va nervös jag va! Som tur var fick jag hjälp av Eva Koppfeldt (min tränare sen 97), för hon var där med sin dotter Elin. Jag var så nervös på framhoppningen att jag bara satt och åkte fram mot hindren, vilket gjorde att Fillan fatta ingenting och "stannade för att nosa" på hindrena istället... haha, ser de framför mej,Eva måste undrat vad jag pyssla me... hehe... men iaf, jag e ju tävlingsmännsika, så när vi kom in på banan fanns knappt nån nervositet kvar. Det var en ganska tekniskt svår bana... Allt gick iaf som det var planerat, Fillan hoppa som en studsboll över hindrena som jag tyckte såg ut som höghus när jag gick banan =) efter lite mer än halva banan sitter jag å tänker, "härre gud, detta går ju bra de" men vad händer på sista hindret. stopp. Vi hade precis hoppat en oxer och hade fem galoppsprång fram till sista hindret, jag hann inte riktigt bli färdig och Fillan stannar. jaja, skit samma, gör en volt och ska komma på det igen. märker för sent att det var alldeles för kort väg för att hinna få in bra galopp och vi stannar igen... haha, skrattretande! tänk å va sååå nära! guud, stör mej skitmycke fortfarande! åh! men då, jag e göör nöjd, faktist!

Idag har jag vart i Karlstad på KAU, haft geografi...

Nu ska ja gå ut till hästarna, suttit alldeles för länge vid datorn nu! =)

häjdåå

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh!! typiskt! Men som du säger...det gick ju skitbra ändå=) Vore kul att komma och titta när ni tävlar, är det någon tävling kvar? Koz

2008-09-23 @ 09:27:42
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0