lapplisor kan dra åt...

ja... eller dra vart f*n ni vill... bara ni inte e där jag e tack! Idag blev jag utsatt och mobbad av en lapplisa, lr, min bil blev mobbad(!!) Vi var på KAU å där ääälskar de att vara, de små krypen... fixa biljett fram till lunch (hade inte fler mynt) och tänkte fixa ny lapp på lunchen... glömde de... å då självklart springer dom de fortaste de kan å slänger på en ful böter på min fina oskyldiga bil! stackars, fick stå där å skämmas...
Skulle verkligen inte vilja jobba som lapplisa. Skulle aldrig ha mage att sätta böter på en bil utanför en skola...
Men just nu skulle jag vilja vara en lapplisa... så jag kunde lappatill den som lappa min bil!

hmm... egentligen skulle jag kunna skriva ett mycke roligare inlägg... för har faktist gjort massa kul de senaste dagarna... men just nu var det de här som låg högst upp i huvve...

ha en lappfri å trevlig eftermiddag!

Kommentarer
Postat av: Zandra

En varsin parkeringsbot på.. hm.. 2 veckor. Ska vi se hur många vi kommer samla på oss innan året är slut? ;)

2008-09-05 @ 19:03:51
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Bimboza aka Anna

uhhh va störigt!! :(



åh va kul att du tränar! Vi får dra igång en träningsgrupp nu du, jag, Tina och A-L, och Jennie o Adam vill säkert va med :)

Visst var filmen på bloggen helt dö-häftig?! Jag satt verkligen o skrattade högt för mig själv när jag såg den, först hunden smyger och hon kryper efter bakom, och sen när hon tappade kniven och blir helt förskräckt när hon upptäcker att hunden fått tag på den! hahahaha :D Så jääääkla coolt program!



Mååååste ses snart gumman...!!

2008-09-05 @ 22:01:07
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Bimboza aka Anna

uhhh va störigt!! :(



åh va kul att du tränar! Vi får dra igång en träningsgrupp nu du, jag, Tina och A-L, och Jennie o Adam vill säkert va med :)

Visst var filmen på bloggen helt dö-häftig?! Jag satt verkligen o skrattade högt för mig själv när jag såg den, först hunden smyger och hon kryper efter bakom, och sen när hon tappade kniven och blir helt förskräckt när hon upptäcker att hunden fått tag på den! hahahaha :D Så jääääkla coolt program!



Mååååste ses snart gumman...!!

2008-09-05 @ 22:01:42
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

I know...Jättefina=) Köpsugen deluxe!

2008-09-06 @ 21:50:39
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0