sudda sudda sudda bort din sura min!

Munnen den ska skratta å va glá!

Nä du, de kan du glömma!

Ni som känner mej vet hur jag fungerar den här tiden på dygnet. Jag brukar va omöjlig, gissa då vad jag är nu, när jag har fyra böcker om geografi och fem frågor om samma ämne under näsan...

Lämnar samma smakprov som Zandra gör på sin blogg...

Urbanisering är en process som har omskapat betingelserna för både människor och verksamheter på ett fundamentalt sätt, men även hur stadsrummet ser ut. Diskutera utifrån kurslitteraturen (framför allt Så byggdes staden och Kulturlandskapet och bebyggelse) urbaniseringsprocessen och vad detta kommit att betyda för svenska städer genom att göra nerslag i tiden 1850, 1900 och 1950. Exempel på utgångspunkter kan vara stadsstruktur, arbetsplatser, bostadsstruktur, kommunikationer m.m. Diskutera även dessa tre nerslag till hur du uppfattar att staden organiseras och används idag.

Yes! I like...

Fortsatt trevlig natt!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag är så glad att vi har fått den är uppgiften asså! Jag bara äääälskar att sitta uppe vid ettiden på natten och plugga. Min högsta önska (hoppas gud hör mig nu) är att jag ska få såna här uppgifter varje vecka! Jag vet ärligt talat inte hur jag ska kunna leva vidare om inte mats och anders ger mig någon mer uppgift! Mvh / En som älskar skolan och hoppas på flerfaldiga inlämningsuppgifer med svårighetsgrad 10

2008-10-17 @ 00:46:21
URL: http://wiendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0