Skogens drottningar!


Här är dom, skogens snygga drottningar! =)


Texten under har jag snott från Zandras blogg =)

Idag har vi lärarstudenter varit ute på en skogspromenad. Exkursion i närmiljö hette lektionen. Vi gick som små dagisbarn i samlad trupp och stannade till på olika ställen i skogen där våra lärare förklarade hur och varför träden/stenen/backen såg ut. Efter ett tag stannade vi och fikade. Jag trodde att vi inte skulle ha med någon fika, vilken jag hade lurat i Anna och Jenny också. Så där satt vi på en sten och tittade på alla som drack sitt goda kaffe och åt sina goda bullar. Kul! I slutet av promenaden kom vi fram till vår lärares sommarstuga. Varmt och härligt! Alla tog upp sina goda matlådor..utom jag, jen och an. Jag hade ju som sagt berättat att vi inte skulla ha med något att äta. Men efter en titt i Jennys väska (som förövrigt liknade ett skafferi) och ett litet bidrag från Anna fick vi tillsut ihop en lunch som bestod av:

1/4 Smörgås
1/4 Nutrilett bar
1 Äpple
Några godisar


Nästa gång ska jag nog ta reda på om man ska ha med mat eller inte...

Jag behöver väl inte nämna att vi efter promenaden åkte raka vägen till Kebab house och beställde en varsin nachotallrik? Och att vi sedan styrde kosan mot Åhlens där vi fick en mycket god och efterlängtad efterrätt?


Måste hålla upp humöret... och värmen!


Varför ha tråkigt när man kan ha kul!? =)


Blivande lärare... hmm...


Sii jo läjter aligejter!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahahahaha :D :D

Roligt :P Härlig bild också¨,. den första när de hoppar med ryggen mot kameran!



Längtar tills lördag.. !!



2008-10-02 @ 07:26:41
Postat av: Zandra

Jodä! ;)

2008-10-02 @ 16:32:56
URL: http://[email protected]
Postat av: Zandra

Va skrev jag för jävla bloggadress då..haha..min mejl:P

2008-10-02 @ 16:33:26
URL: http://[email protected]
Postat av: Zandra

Oj, nu skrev jag mejlen igen :p hahah

2008-10-02 @ 16:33:56
URL: http://wiendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0