Idag är det ingen vanlig dag!

Jo då... de e de faktist... kom bara inte på någon rubrik... =) så störd jag...
Imorse gick jag upp 05.27. släppte ut hästarna å åkte till KAU. Lektion om miljö... Har precis kommit hem, luncha ihop med Z, gött va de me mat! =)
Har hemtenta i geografi den här veckan... usch! Naturgeografi, urbanisering och kartografi står bland annat på menyn... vad gör man... jo, man gör som man brukar göra, drar på det! Tar det sen, snart, imorn... eller vad sejer du Z, ska vi dra till med en skräll å fixa ALLT imorn? =) bra gött vore de!  

Nej nu ser vi positivt! Här e en bild på stallet...



Stallet i fredas... de går frammåt =)

Längtar längtar längtar till vi kan ta in hästarna!
Myrby, skynda er på med boxarna! ;)
Kanske kan jag leta upp en bild på boxarna vi beställt...

Klicka för att stänga fönster
Såhär ser dom ut =)


Å här har Dani gjort en liten ritning på hur boxarna kommer stå... =)

Sen kommer det vara en dörr mellan dom mindre boxarna som är dörren in till sadelkammare, torkrum, WC och foderkammare...

Känns lite konstigt faktist, att mina å Daniels ritningar, drömmar, och diskussioner blir verklighet =)


Puss å kram

Kommentarer
Postat av: Zandra

Jag har redan börjat ja..är snart klar! Hahahaha.. det trodde du va...inte! Först och främst kanske vi ska skaffa fram böckerna?;)

2008-10-13 @ 15:55:40
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Bimboza aka Anna

Gööööööte va det blir SNYGGT!! :) Är så himla glad för din skull att din dröm äntligen går i uppfyllelse! =) =) =)





2008-10-14 @ 07:11:09
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

Men Göte va snyggt! Härligt tjejen=D Å va Daniel är snäll. Ni är att the couple nr 1 ni =) Måste ju få komma och kolla, jag tar med mig Divino nångång runt v.46 å kikar förbi. hehe PUSS

2008-10-14 @ 11:43:28
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0