Helt omöjligt...

Den här hemtentan... den e ju faktist heeelt omöjlig! Nu har jag å Z suttit flera timmar och läst dem 5 frågorna... vi har inte kunnat svara på en enda fråga.  Undrar jag hur detta kommer sluta. Absolut den svåraste uppgiften/tentan jag har haft hittils iaf...
För att överhuvudtaget klara av att läsa uppgifterna (även fast vi inte fattar ett skvatt vad det står egentligen) måste vi ha lite tilltugg... och eftersom vi har kommit överens om att det verkligen måste dras ner på vårt godisätande är dom här viktväktarnas godisar en liten uppmuntran... dom e iaf vääldigt goa =)


Mums


Dom här skulle jag vilja smaka på! finns tyvärr inte på stjärnhallen i Arvika... =(




Nån som är bra på geografi!? Hjälp...






Kommentarer
Postat av: Zandra

Uh för allt! Önskar att det vore lite lättare!! :(

2008-10-14 @ 16:22:07
URL: http://w
Postat av: Anna

Önskar er all lycka till. Ni kommer klara det galant tror jag. Koz

2008-10-14 @ 19:09:39
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0