Helgen som gått...

I helgen var de Marten, jag å Daniel har inte festat sen Arvika festivalen, så vi kan ju nästan räkna oss till dom som hade sin debut... ;) hehe, men några glas vin har de nog slunkit ner sen festivalen iaf... =) men tror faktist inte att vi har festat, inte va jag kommer ihåg iaf =)
På lördag gick jag, Daniel, Anna å Henk vår runda på stan. De e nån sorts tradition, jag å "bimbo" har gått tillsammans sen... ja säkert snart tio år =) Så det är ett måste. Ett kul måste =)
På kvällen bar de iväg till fallängsvägen, Zandra hade fest. Goda drinkar och trevligt sällskap. Å härre göte va lång å trång kön in till tiki va... men in kom vi iaf =) Drack lite för få drinkar för att de skulle va så där göör roligt men men... hade inte tråkit iaf =)

I kön in till tiki skulle vi försöka ta ett kort på alla... de gick sådär... Hehe...


Försök 1


Försök 2

Försök 3


Försök 4


Syster å bror

nä, nu hinner ja inge mer, ska in till stan å träna me Fillan! skräll att de va nått me häst ja skulle göra!? =P

Häjda sö länge...



Kommentarer
Postat av: Zandra

Uuuhh så söte bilder da ;)

2008-10-06 @ 14:59:41
URL: http://wiendy.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, å ja va ju såå nära utan att få säga Hej! Typsikt...bakläxa till dig Penny, ring om du är ute. För är du ute, då är jag ute för då är det stohelg=)

2008-10-06 @ 20:27:46
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0