Plugga, jag hatar det ordet!

De e verkligen tråkigt! Iallafall när det handlar om geografi, religion och historia... okej, jag kan tycka att dessa ämnen är ganska intressanta, men inte på den här nivån! Nästan så man kan tro att man ska bli lärare på universitetet ibland... suck!  Z e här å, gör ju saken lite bättre iaf =) så man får skratta lite å.. heheh

Igår var de en ganska härlig dag, va iof på KAU på fm men... =) efter KAU följde jag me Z hem för att äta lunch, spagetti å köttfärsås, mums! sen åkte jag hem å red Marco, skynda mej in till stan för att träna spinning, har inte tränat så mycke de senaste veckorna, har varit så himla mycket med skola, jobb, hästarna och stallbygget så jag har varken hunnit eller orkat, men har varit väldigt sugen på att träna! De va så himla skönt att köra ett stenhårt konditionspass, sådär så man nästan ramlar av cykeln, love it!

Imorn åker ja å Dani till sthlm, ska bli så himla gött med en helg hemifrån! Vi åker ganska tididgt, efter stallsysslorna... för på em ska vi till Globen, globen horse show =) Då ska vi se Clinic med Maria Gretzer bland annat =) På lördag blir det att gå på stan å handla julklappar å mysa, sen ska vi på Bilsports prisutdelning, Johan ska få hämta sin JTCC medalj, kul! Efter att medaljen är hämtad ska vi fira på Wallmans, så här ser min meny ut:   

 ♦ Svenska jultapas
 ♦ Smörstekt röding med julienne på morot och gulbeta, bakad mandelpotatismed bacon och mosarella samt grön örtsås
 ♦ Wallmans stora gottebord, (mums! hihi)

På söndag blir de nog åxå en tur på stan sen på kvällen blir de Globen igen, där visas bland annat "stjärnornas hoppning" då e min älsklingsbonde Peter me, han me fina gården i Bonde söker fru... hihi. Gry Forsell, Jessica Almenäs mm e åxå me... ska bli så kul att se! =)


Nu blir de mera plugg å lunch!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hoppas allt har gått bra med plugg... det verkade som att du hade rätt mycket den här veckan,.. :(

Aldrig roligt.



Men har det nu så grymt jäkla kul i Sthlm! =) Tjohoo! Länge sen en annan va på Globen, men det var ju alltid skitkul!

Får kolla på TV om det går nåt :) Hehe!



Kram kram

2008-11-28 @ 11:43:14
URL: http://galengolden.blogg.se/
Postat av: Anna & hästarna

Va fasen har du inte hört av dig och sagt att du är i närheten??? jag har ju hängt på globen hela helgen utan en skymt av dig... usch och fy ett misstag som inte får upprepas!



Nöjd med helgen och blev det några fina inköp??



Krama kram från oss i sthlm.

2008-12-01 @ 00:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0