hallå hallå!

Igår hade vi som sagt myspys me Tacos å spel... ingen av oss va nå sugna på att gå ut... men hade ändå lust att göra nå kul, så de fick bli spel =)
Idag har vi (som vanligt) greja ute me stallet... de tar sej... =)


Dä va ja sa di... =)

Kampen mellan kvinna och man... kul spel...hehe


Bror läser en fråga till mej å Z


Dani


Nu ska vi finna en svår fråga! =)


Nu ska ja å min pöjk laga nån mat... de e såå jobbigt att vara ute hela dagarna, blir helt slut, men de e kul å =)
Sover så himla dåligt på nätterna nu åxå... vaknar hur ofta som helst å orkar inte somna om... så störande, för jag behöver verkligen sömnen!

Ha en mysig kväll, de har jag tänkt att ha!


Kommentarer
Postat av: Bimboza aka Anna

Vilka vann spelet? Har iaf för mig att du och jag vann över Henk och Daniel när vi spelade :)



Ni va dåligt utklädda!!

2008-11-03 @ 13:47:24
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0