Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Nänna

Helluu! Så har även jag en blogg, får vi se hur ofta jag kommer skriva i den =) Ska iaf försöka... inte illa det. Nu ska jag till mina pållar, ska rida Fillan idag, Ella får vänta tills imorn, henne vågar jag inte riktigt rida på utan sällskap... bara ridit henne ca 5 gånger =)
Jag bara ÄLSKAR det här vädret, sool! 23 grader visade det i min bil... så himla skönt! Nej, bråttom som vanligt har jag, mamma kommer sen, vi ska ut å springa... =) lr, jag ska springa och mamms ska gå, så blir det nog =)

2008-05-08 @ 15:57:50
URL: http://nippertip.blogg.se
Postat av: Nänna

Helluu! Så har även jag en blogg, får vi se hur ofta jag kommer skriva i den =) Ska iaf försöka... inte illa det. Nu ska jag till mina pållar, ska rida Fillan idag, Ella får vänta tills imorn, henne vågar jag inte riktigt rida på utan sällskap... bara ridit henne ca 5 gånger =)
Jag bara ÄLSKAR det här vädret, sool! 23 grader visade det i min bil... så himla skönt! Nej, bråttom som vanligt har jag, mamma kommer sen, vi ska ut å springa... =) lr, jag ska springa och mamms ska gå, så blir det nog =)

2008-05-08 @ 15:58:10
URL: http://nippertip.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0