Finbesök!

Nu ikväll fick jag, Tinja å Maggan (Maggan e vår dampkattunge) finbesök av Bimbo å G, dom hade med sej Colin, Cissis lilla hundvalp, så söt han =) De va såå kul att få se min Bimbo... va så längesen nu =( G träffade ja ju faktist i helgen hos Sanna å Fredrik, när vi var där å kolla in Sveriges suveräna insats i Eurovision ;) Kolla föresten bilder från den kvällen på G:s blogg... www.krissil.blogg.se såå fina bilder... hehe.
Nä, ska försöka komma i säng... se hur många gånger ja får trycka på snooze imorn... kanske klarar mej me 5 ggr... e så innih*lvete trött på morgonen! längtar efter en sovmorgon! Om jag inte räknat helt fel tror jag de va 26 april som jag hade sovmorgon sist... annars e de senast kl sju sen dess... Antingen e de hästtävling på helgerna, lr STCC... men men... de e kul å =)

**natti**  // Nänna


Ps, kolla www.bimboza.blogg.se för hon lägger säkert ut bilder sen ikväll... säkert krissil å =) mina batteri i kameran dog... =) 


Kommentarer
Postat av: Anna

Det va väääääldigt KUL att träffa dig gumsan!! Mera mera! =)

2008-05-30 @ 00:28:09
URL: http://bimboza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0