Sommarlov!

Wwwiiieeeee! Nu äntligen känns det att man har sommarlov =) Hade ju sista lektionen på universitetet förra veckan... men sen hade vi ju massa massa arbeten som skulle in och i helgen har jag ju jobbat. Men igår kom jag på mej själv att jag inte hade något att göra på eftermiddan.. hur ofta händer de? Typ aldrig någonsin =) så jag var ju bara tvungen att ringa min Båmbi =) Vi åkte in till stan å köpte jordgubbar sen åkte vi hem till deras nya hus och kokade kaffe... Mums! å inte e de speciellt onyttigt heller ;) Sen spelade vi TV-spel, boxades å spelade bowling... svinkul =) När det började närma sej kvällen åkte vi hem till mej i Skattebol, å här lekte vi lite me vovvarna, ska försöka lära dom lite freestyle, e riktigt roligt faktist =)
Innan frukost idag var jag å mamms så duktiga att vi åkte in till Hälsokompaniet och tränade, de e såå himla skönt att träna på morgonen tycker jag... får se sen i eftermiddag också, jag tror det kanske kan bli en springtur me Zandra... Gött!


hmm... =)



Maggan, "mördarkatten"!


Luddas å Bimbo


I förrgår byggde vi en till hage till pållarna också, dom ville ha mer gräs sa dom... så mamms kom och hjälpte mej, Daniel och Anders fortsatte fixa med uteboxarna... regn och sol om vartannant...


Gissa om jag var trött på TRASSEL?!


Fyrhjulsdrift är ett måste... =)



Vissa har det skönt medans andra sliter...


Sen bara måste jag lägga ut några bilder från brors studentfest åxå =)



Bror, alltid lika seriös...



men han kan... ibland!



Kusin, Jakob, tog åxå studenten.


åsså var ju vi där åxå... såklart! =)



Mamms å mormor



Hon e så söt, min kusin Emely!



Sofie, åxå kusin, glad!? =)



Kusinvitamin


Daniel, Johan, Emely och Sofie


Nej... nu har jag suttit här alldeles för länge!

Puss


Kommentarer
Postat av: Anna

Weee det va sååååå kul igår!:) Hahahahaha Maggan mördarkatten.. hahah:D



1. Jag glömde mina byxor... gaah.

2. Mitt KAPET?? :) Typsikt! ;p



Pöss

2008-06-17 @ 13:44:55
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Zandra

Vilka är de där två brudarna i kjol och solbrillor? ;)

2008-06-17 @ 16:19:27
URL: http://wiendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0