Sol och spännande race, kan de va bättre?!

Idag e de nästan ännu varmare... lr de ÄR varmare än igår... Johan bror och pappa Tommy har cirka 70 grader i bilarna när de kör, bastu! plus att de har overaller mm på sig... stackars... Pappa har precis kört kval, kvalade som tolva, även fast han hade bättre tid än förra årets pole positiontid! Johan har precis kommit imål, slutade på en tolfte plats, låg länge fyra, försökte köra om två stycken på innern, lyckades komma förbi men kom ut i gruset och tappade massor av plaseringar... tråkigt...
själv har jag fotat ganska mycket idag, fullt upp när vi har tre klasser att följa, Porsche, JTCC och STCC, men de e kul! Å spännande så man håller på att svälja tungan ibland... =) nä, åter till arbetet för min del!

Ha de gött!


image14

   


Kommentarer
Postat av: Anna

Guuuuud va roligt!! Jag saknar STCC-tiden :( Iår vill jag med nån helg eller iaf en dag ;) Kraaaaaam

2008-06-01 @ 18:03:24
URL: http://bimboza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0