Puuh!

Idag ringde kl 06.37 (jag vet! konstig tid, men jag e bra konstig åxå... =) ) Jag snooza en gång sen gick jag ut till hästarna å fixa lite, började att göra en ny hage... dom äter å äter dom där djuren... =) Vid halv nio tiden började jag göra köttfärslimpa och kasslergryta, det är mat till teamet under helgen, STCC i Sturup... Gud, jag ska nog aldrig bli kock iaf! Stressigt å jobbigt! Mat till ca 40 pers, gånger två åxå då, först köttfärslimpa till 40 pers och sen den där kasslergrytan... jaja, vid fyratiden var det iaf klart, då hade jag haft två pauser, en snabb toapaus och en 10 min paus för att slänga i mej en tallrik med yoghurt, för mat var jag inte speciellt sugen på!
Efter matlagningen var det bara att skynda ut till hästarna igen, göra klart hagen och fortsätta på uteboxarna...
Nu har jag kommit in därifrån...



Kommit en bit nu!



Ella å Fillan var helt galna, tror de var sugna på att komma ut i den nya hagen =)


Nä, nu ska jag äta, jag vet, de e sent! =)

Natti

Kommentarer
Postat av: Anna

Sent? Jag funderar på att äta nu snart jag, och klockan är snart tre på natten.. hahah!! :)



Det lät rätt jobbigt att laga maten du... Du lät bra less när vi pratade förut ;) Heheeh..



PUSS



Ps. Väldigt fin bild!



Ps 2. Har du berättat för Johan om min vinnande strategi? Det måste ju gå bra för honom nu till helgen om han bara får reda på hemligheten för att vinna... det är ju gôr-enkelt! ;)

2008-06-25 @ 03:00:46
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

UH nu gjorde du mig hungrig. hehe Gött mä kött!

Fint det blir för pollisarna, du sliter och står i! Duktig du:) Höres! KOZ

2008-06-25 @ 03:09:42
URL: http://krissil.blogg.se/
Postat av: Zäändro

Miss u tooooo!

2008-06-26 @ 13:04:28
URL: http://wiendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0