Måndag igen...

Jaha, då var det måndag igen då... ska alldeles strax åka till jobbet...
Igår fick jag ett sms av Z strax efter 8, Springtur? Gött när man är fler som vill träna, blir så mycket lättare då! Så de va bara att snöra på sig skorna och börja de! Vi tog samma tur som på Midsommar, från Agneteberg till Jössefors. Sprang 5 min snabbare! hehe...
Sen var jag å Daniel i Karlstad och köpte lite grejer till uteboxarna, jag passade på att köpa Singstar åxå... kul kul =)

Här e lite bilder sen helgen...




Johan å Daniel "sjunger"... =)



Sanna å Fredrik verka tycka att dom sjöng bra iaf... hehe, Tinja e påväg ut, de sejer kanske vad hon tyckte...



Kul hade vi =)



Bilspel ingick i turneringen, tjejerna mot killarna...



Man kan ju undra var all korv försvann...?



Muums!



Vi tjejer var överlägsna i Singstar... hehe



Efter att killarna tjuvtränat på dansmattan hela kvällen medans vi tjejer lagade all mat slog de oss i den grenen... hmm



Kolla in Ellas mun, hon har Tinjas boll i munnen, häst lr hund?! hehe



På midsommardagen var det kubb...



Grabbsen tålde inte knotten... =)



Seger för killarna... suck...

Nej.. nu måste jag sticka!


Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anna

Guuud va roligt ni verkar ha haft! Vi hade också en jättebra midsommar, en kanonkväll faktsikt :) Massa bilder ligger på bloggen nu :)



Jag vill också vara med på turnering! När kan vi, när kan vi, när kan vi göra det? =)

2008-06-23 @ 21:13:23
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0