Lääängesen jag skrev...


Nu var de väldigt längesen jag skrev... har haft huuur mycket att göra som helst, plus att min blogg inte fungerat... men men... Nu e vi på STCC i Göteborg, Göteborg City Race. Förra helgen var jag på hopptävling me min goa Filliflås (Filippa Phelomine). De gick bra, bäst gick det i 110 där vi gick till omhoppning, Fillan skötte sig exemplariskt men jag däremot glömde banan i omhoppningen... herre Göte... men men, jag e göör nöjd ändå!
hmm... vad har jag gjort mer... Jo, bror har ju haft studentfest på Blåsut, skitkul hade vi! Massa massa roligt folk =)
Sen har vi kört Jetski, jag, Zandra, bror, Daniel, Emil, Lina å Linn... De e ju huur kul som helst att köra, ja å Zandra skratta så mycke så vi fick knappt luft... hehe, börjar skratta nu, bara jag tänker på de... Zandras krasch, välte hela Jetskin upp och ner =)
Åsså har vi flyttat hem mina fina hästar, så nu går dom på grönt smarrigt gräs... dom va inte nå litte glada när vi släppte dom iaf, gött att se!
Under veckan har Daniel och Daniels pappa, Anders, börjat med uteboxarna också, dom e så duktiga =) helt impad jag! Anders e så snäll som kommer å hjälper oss, åker från Årjäng efter han slutat jobba, e hos oss runt 17.00 sen har han åkt hem runt 22 tiden. Bortskämd med hjälp jag =)

Lägger ut lite bilder från alla veckans aktiviteter...

Ja å Fillan tränar inför tävlingen i Filipsatd

Jag å Fillan tränar inför tävlingen i Filipstad



Hoppla pållen!


Min fina häst...



Världens bästa hästskötare, världens bästa häst, mina älsklingar.



Uteboxar på G...



Överlycklig Filippa Phelomine



Tittut! Fillan kikar under Ellas mage =)



Ella e en riktig goding! Hon älskar att "noppa" i håret =)




Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh vilka fina bilder!

2008-06-15 @ 23:00:18
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0