Idag är det jobb...

Nu ska jag sticka iväg till jobbet... vet inte riktigt vad som väntar där men säkert något spännande =) Idag har jag ätit en riktigt god frukost, den bestod av lättsockrad vaniljyoghurt, hallon, björnbär, dinkelmüsli, linfrö, pumpakärnor och så kanel såklart, som jag blivit beroende av =) de va en väldigt god frukost, och bra! ;)
Igår drog bror med mej å Zandra ut på en springtur som kallades duga! Eller man skulle åxå kunna kalla det "en plåga"! Vi var i den kända mördarbacken 3 10 å sprang... Å Johan sa lycka till att springa HELA backen... då var ju jag stönet själv bara tvungen att springa HELA backen... vilket gjorde att jag var med om en nära döden upplevelse igår... gött =) nej då... så illa kanske de inte va... men nästan! Men 11 minuter och 53 sekunder hade jag upp... så under 10 får väl bli mitt mål i sommar... detta kommer bli jobbigt känner jag! Men jag håller med Gunde Svan jag, "Ingenting är omöjligt!" 
Så igår var det en riktigt bra träningsdag, först hälsokompaniet innan frukost, sen 1 timme och 20 min springtur...

Nej ni... nu måste jag sticka!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Göte!! Att ni orkar :) 7



NJa, i ärlighetens namn skulle jag också vilja kunna springa... Mitt mål är väl att träna bort lite a... under sommaren ;)

2008-06-18 @ 11:57:35
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, det blir nog tillräckligt för mig det, att GÅ uppför ;)



Du får hjälpa mig att träna bort a....n under sommaren... så att det blir bättre iaf :) Va ju inte alls samma sak när jag hade Ramsan, så bättre, mkt bättre, kan det ju bli! Du får göra ett träningsschema åt mig ;)

2008-06-18 @ 13:03:07
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Anna

Å=) jag har oxå snöat in på kanelen=) SÅ GÖTT! hehe

Duktig du är Jenny som tränar och står i. Bra kämpat! =)

2008-06-19 @ 00:18:45
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0