Godkväll!

Då har ännu en dag gått... Imorse var jag, mami å Zandra på Hälsokpmpaniet å körde styrka innan frukost... sen blev det hem igen en snabbis för att göra Daniel sällskap till frukosten, gröt blev det idag, med linfrö, bär och så min lilla kanel såklart =) Sen åkte vi in till stan och mötte upp Zandra å Emelie vid ICA, dags att ladda upp med massa god mat inför imorn, midsommar! Såhär ser vår meny ut:

Förrätt:
Räkor med vitlöksbröd och Guacamole.

Varmrätt:
Grillspett som består av fläskfilé, chorizo, majskolv, halloumiost, champinjoner, tomater och paprika. Till det blir det färskpotatis och creme fraiche med finhackad vitlök och gräslök. Självklart en god midsommarsallad till också, Emelie och Zandras specialare tror jag =)

Efterrätt:
Glasstårta med svenska jordgubbar och riven mörk och vit choklad.

Efter efterrätten:
Blir de en fet, stor, god, godispåse och chips med dip! =)

Efter den väldiga handlingen åkte vi till Karlstad en snabbis... bytte brors studentpresent och tog en snabbis in på Ikea, jag var tvungen att köpa lite nya krukor och lampor, mm... Maggan (katten) börjar bli dyyyr... hmm...



Detta är väl 108:e grejen maggan har mosat...



men hon e bra söt ändå... =)



Natti



Kommentarer
Postat av: Anna

1. Älskar menyn! Jag vill också ha!!



2. Efter efterrätten... hahahahaha ;+)



3. Maggan är en väligt ovanlig katt. Inte som alla andra katter direkt. Men ja, mycket söt är hon! =)



4. Ha en UNDERBAR midsommar



5. Syns imorrn, halv 9?



KRAM o PUSS



Ps. Ring gärna en signal eller två innan, om jag skulle råka sova. Klockan är tydligen redan tjugo i tre. Knepigt, hur gick det till? ;)



2008-06-20 @ 02:39:50
URL: http://bimboza.blogg.se/
Postat av: Zandra

Jag lääääängtar efter maten..vill ha nu! Men först blir det en springtur ;D

2008-06-20 @ 10:19:52
URL: http://wiendy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0