Fler kuliga bilder =)

Tänkte lägga ut lite fler bilder som jag tänkte lägga ut igår, men då hann jag inte =) så, dom kommer nu =)



Ella njuter av gräset ...



Min fina Phelomina!



Vackra Aquarell



Visst e hon fin!?



Johan å Emil ska köra Jetski, Tinja e som vanligt nyfiken och tog en simtur ut till dom för att kolla läget.



Johan försöker visa Z hur man ska köra jetski =)



Jag å Z bakar smarriga kakor inför STCC:n. Måste provsmaka för att veta att dom blir goda!

ja... detta var lite smått och gott från mej =)


Kommentarer
Postat av: Anna

Åhh! Älskar ögonbilden på Ella!! LOVE IT!



Jag vill också äta kaksmet och åka Jetski... Får jag vara med o leka nån dag?

2008-06-15 @ 23:02:00
URL: http://bimboza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0