STCC i Falkenberg

Nu e vi i Falkenberg på STCC. Igår var Johan göör duktig å kom tvåa =) Jocke som kör Porsche vann =)
Idag har jag å Zandra börjat med GI. Får se hur länge vi orkar hålla det... =) Till frukost åt jag en tallrik blåbärsyoghurt utan tillsatt socker, ett ägg och en kopp kaffe. Gött faktist =) Nu ska vi äta lunch snart, tror de blir kassler och sallad.

I onsdags var jag på Färg och form å klippte mej hos Linda. Hon e bra duktig hon... ;) Slinga håret åxå, blev superfin färg tycker jag... =) Trivs bra i ljust hår... men känns ovant med typ en decimeter kortare hår! =) Va ett tag sen jag klippte mej... hehe...

Just nu går det inte att lägga ut nån bild... vet inte va de e för fel... men  prövar sen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0