nämen tjeeenare!

Va dålig jag har varit på att blogga nu ett tag! Fy mej! jaja... kan bli så ibland.. så... vad har hänt!? Massor... Festival, träningsläger, fortsatt bygge på uteboxar, jobb, jobb, jobb, å säkert mycke till!
lägger ut lite bilder iaf... =)



Här e vi påväg in till stan för att äta på hotellet, Laban tar pension.



Laban å farmor...



Gott med räkor!



Påväg hem... härligt väder!

Sen blev de festival!



Fula vi e.. hehehe, men bra söta å, om man tittar lite noga lixom...



Å singstar såklart! =)



Stackars Henk... fick inte sjunga i nån mick... =P

Fler bilder från denna kvällen kan ni se på www.bimboza.blogg.se



Här har jag å mamms fixat med blommor hemma, fint va!? =)



Tinja kollar den blivande vägen till det blivande stallet... =)

nix, nu ska jag fixa lite grejer sen ska jag å klippa mej!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anna

ÅH! Äntligen lite liv här=) Har väntat med spänning:) Puss på näsa

2008-07-10 @ 21:01:53
URL: http://krissil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0